رویانیان با اعتراض مجمع فدراسیون فوتبال را ترک کرد

رویانیان با اعتراض مجمع فدراسیون فوتبال را ترک کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اعتراض به مواردی که درباره بودجه مطرح شده بود مجمع را ترک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا زمانی که در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مسائل مالی و بحث بودجه مطرح می‌شد یکی از نمایندگان استانی درباره مشکلات استان خود صحبت می‌کرد و اعتراض‌هایی به ساختارسازی داشت. او اعلام می‌کرد که چرا باید ساختمان استقلال و پرسپولیس در اختیار این باشگاه‌ها قرار بگیرد.

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این صحبت معترض شد و از جای خود بلند شد و گفت: این ساختمان برای خود ماست و به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد. پیش از این هم رویانیان در این مجمع زمانی که خزانه‌دار فدراسیون فوتبال عملکرد مالی فدراسیون را در یک سال اخیر خواند رویانیان به کنایه گفت: ما که متوجه نشدیم چه شد، پس از این صحبت مدیرعامل پرسپولیس همه خندیدند.

انتهای پیام/ی

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه