جلسه سرپایی مهاجم داماش با دایی

جلسه سرپایی مهاجم داماش با دایی
مهاجم تیم داماش گیلان در حاشیه تمرین امروز دقایقی با علی دایی به گفت‌وگو پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس سعید حلافی مهاجم تیم داماش، چند دقیقه‌ای به صورت خصوصی با علی دایی به صحبت پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

حلافی مدتی است با باشگاه داماش گیلان به مشکل برخورده و حتی هفته گذشته در اقدامی عجیب دست به خودکشی زده بود.

, .,

 

,

مسئولان باشگاه داماش بعد از اقدام وی اعلام کردند رضایت‌نامه این بازیکن را صادر خواهند کرد.

, .,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه