نکونام محروم شد

نکونام محروم شد
هافبک تیم فوتبال استقلال سه اخطاره شد و بازی مقابل سایپا را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناجواد نکونام با کارت زردی که در نیمه اول بازی با مس کرمان گرفت سه اخطاره و محروم شد و بازی بعدی تیمش مقابل سایپا را در لیگ برتر از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

دیدار دو تیم تا دقیقه ۷۵ با نتیجه مساوی یک بر یک در جریان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه