ابراز تاسف نکونام از خداحافظی مجیدی
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد گلهای حساسی برای استقلال زد و حیف بود که از فوتبال خداحافظی کند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل مس و پس از خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اظهار داشت: واقعا سخت است، به خصوص برای مردم که با فرهاد مجیدی به شادیهای زیادی رسیدند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,,
وی افزود: فرهاد زحمات زیادی برای استقلال کشید. گلهای حساس 3 امتیازی زیادی زد و گلهای او در دربی به یاد همه مانده است.
, .,,
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم مجیدی هنوز میتوانست بهتر از خیلیهای دیگر بازی کند و حیف بود که خداحافظی کرد.
, .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه