خلعتبری: در سپاهان هم موتور گلزنی ام دیر روشن شد
انگیزه زیای هم برای گل زدن داشتم. البته قبلا هم از روی ضربههای ایستگاهی زیاد گل زدهام و به نوعی قلق این ضربهها دستم آمده.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناگلی را که محمدرضا خلعتبری به سورینت زد، باید یک گل ویژه بنامیم؛ البته نه فقط به خاطر سه امتیازی بودنش. او با این گل، هم انتقام دعواهای ذوبآهن را از ابراهیمزاده گرفت، هم به منتقدانش پاسخ داد، هم طلسم ناکامی پرسپولیس در بازیهای خارج از خانه را شکست و مهمتر از همه اینکه پرسپولیس را بعد از 110 هفته به صدر جدول رساند. حالا هم همه حرفهایش درباره همان گل است که تکرارش در بازیهای پیش رو را هم وعده میدهد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, گلی را که محمدرضا خلعتبری به سورینت زد، باید یک گل ویژه بنامیم؛ البته نه فقط به خاطر سه امتیازی بودنش. او با این گل، هم انتقام دعواهای ذوبآهن را از ابراهیمزاده گرفت، هم به منتقدانش پاسخ داد، هم طلسم ناکامی پرسپولیس در بازیهای خارج از خانه را شکست و مهمتر از همه اینکه پرسپولیس را بعد از 110 هفته به صدر جدول رساند. حالا هم همه حرفهایش درباره همان گل است که تکرارش در بازیهای پیش رو را هم وعده میدهد. ,
شادی گلت نشان میداد که به خاطر انتقادهای این چند هفته خیلی تحت فشار بودی!
انتقاد که همیشه وجود دارد ولی من در این مدت خیلی سعی کردم تمرکزم را از دست ندهم. دایی هم چند بار که با من حرف زد همین را میخواست. خوشحال میشوم که از پس این مشکل برآمدم و خوشحال میشوم یک گل سه امتیازی دیگر بزنم.
مهمتر از این سه امتیاز، شکستن طلسم بازیهای خارج از خانه بود و صدرنشینی پرسپولیس بعد از 110 هفته.
پرسپولیس شایستگی رسیدن به صدر را داشت ولی این صدرنشینی و آن گل تنها با زحمت من به دست نیامد و تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان در آن نقش داشتند. حالا که به صدر رسیدهایم کارمان سختتر شده و برای حفظ آن، باید تلاشمان را دو برابر کنیم. آسان صدرنشین نشدهایم که بخواهیم به راحتی از دستش بدهیم.
وقتی پشت توپ ایستادی فکر میکردی ضربهات گل شود؟
اصلا به قصد اینکه آن ضربه را گل کنم پشت توپ ایستادم. انگیزه زیای هم برای گل زدن داشتم. البته قبلا هم از روی ضربههای ایستگاهی زیاد گل زدهام و به نوعی قلق این ضربهها دستم آمده.
ولی برای پرسپولیس خیلی کم گل زدهای!
به هر حال این شرایط ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید و فکر هم نمیکنم دلیل خاصی داشته باشد. دیدید که من هم مثل همیشه بودم، فقط با این تفاوت که این بار بدشانسی نیاوردم و توپم گل شد.
این یک توجیه برای گل نزدن دوبارهات در بازیهای بعدی نیست؟
من اهل توجیه کردن نیستم و دیدی که به این انتقادها هم جوابی ندادم ولی حتما یادتان هست که پارسال هم در سپاهان چند هفته گل نزدم و موتور گلزنیام دیر روشن شد. حالا هم تلاش میکنم که از این به بعد بیشتر گل بزنم. البته در وهله اول دوست دارم برای تیمم مثمر باشم، حالا چه با گلزنی و چه با پاس گل دادن به بقیه بچهها.
برگردیم به بازی با سورینت. همتیمیهایت گفته بودند گل سیدصالحی درست بوده؛ با آنها موافقی؟
در جریان بازی معمولا پیش میآید که بازیکنان و داور به خاطر اینکه تحت فشار هستند، اشتباه کنند. من هم آن صحنه را درست ندیدم و اصلا بهعنوان بازیکن نمیتوانم قضاوت کنم. بهتر است درباره مسائل داوری کارشناسان نظر بدهند.
درباره کیفیت زمین ورزشگاه تختی چطور؟ فکر میکنی درست است که صرفا به خاطر حفظ حق میزبانی تیمهایی مثل سورینت، بازیها در چنین زمینهای بیکیفیتی برگزار شود؟
زمین که واقعا اذیتمان کرد. از یک چاله که در میآمدیم پایمان در یک چاله دیگر فرو میرفت. بازی در یک چنین زمینهایی کار را برای هر دو تیم سخت میکند و از طرفی، خطر مصدومیتها چند برابر میشود. قطعا اگر این بازی در آزادی برگزار میشد، فوتبال بهتر و جذابتری را میدیدیم اما خب بالاخره تیمهایی مثل سورینت و نفت هم میخواهند از امتیاز میزبانیشان استفاده کنند. اگر کیفیت زمین مطلوب باشد ما هم مشکلی با بازی در این ورزشگاهها نداریم ولی در بعضی زمینها واقعا نمیشود فوتبال بازی کرد.
, شادی گلت نشان میداد که به خاطر انتقادهای این چند هفته خیلی تحت فشار بودی! , شادی گلت نشان میداد که به خاطر انتقادهای این چند هفته خیلی تحت فشار بودی! ,
, انتقاد که همیشه وجود دارد ولی من در این مدت خیلی سعی کردم تمرکزم را از دست ندهم. دایی هم چند بار که با من حرف زد همین را میخواست. خوشحال میشوم که از پس این مشکل برآمدم و خوشحال میشوم یک گل سه امتیازی دیگر بزنم. ,
, مهمتر از این سه امتیاز، شکستن طلسم بازیهای خارج از خانه بود و صدرنشینی پرسپولیس بعد از 110 هفته. ,
, پرسپولیس شایستگی رسیدن به صدر را داشت ولی این صدرنشینی و آن گل تنها با زحمت من به دست نیامد و تک تک اعضای کادر فنی و بازیکنان در آن نقش داشتند. حالا که به صدر رسیدهایم کارمان سختتر شده و برای حفظ آن، باید تلاشمان را دو برابر کنیم. آسان صدرنشین نشدهایم که بخواهیم به راحتی از دستش بدهیم. ,
, وقتی پشت توپ ایستادی فکر میکردی ضربهات گل شود؟ , وقتی پشت توپ ایستادی فکر میکردی ضربهات گل شود؟ ,
, اصلا به قصد اینکه آن ضربه را گل کنم پشت توپ ایستادم. انگیزه زیای هم برای گل زدن داشتم. البته قبلا هم از روی ضربههای ایستگاهی زیاد گل زدهام و به نوعی قلق این ضربهها دستم آمده. ,
, ولی برای پرسپولیس خیلی کم گل زدهای! , ولی برای پرسپولیس خیلی کم گل زدهای! ,
, به هر حال این شرایط ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید و فکر هم نمیکنم دلیل خاصی داشته باشد. دیدید که من هم مثل همیشه بودم، فقط با این تفاوت که این بار بدشانسی نیاوردم و توپم گل شد. ,
, این یک توجیه برای گل نزدن دوبارهات در بازیهای بعدی نیست؟ , این یک توجیه برای گل نزدن دوبارهات در بازیهای بعدی نیست؟ ,
, من اهل توجیه کردن نیستم و دیدی که به این انتقادها هم جوابی ندادم ولی حتما یادتان هست که پارسال هم در سپاهان چند هفته گل نزدم و موتور گلزنیام دیر روشن شد. حالا هم تلاش میکنم که از این به بعد بیشتر گل بزنم. البته در وهله اول دوست دارم برای تیمم مثمر باشم، حالا چه با گلزنی و چه با پاس گل دادن به بقیه بچهها. ,
, برگردیم به بازی با سورینت. همتیمیهایت گفته بودند گل سیدصالحی درست بوده؛ با آنها موافقی؟ , برگردیم به بازی با سورینت. همتیمیهایت گفته بودند گل سیدصالحی درست بوده؛ با آنها موافقی؟ ,
, در جریان بازی معمولا پیش میآید که بازیکنان و داور به خاطر اینکه تحت فشار هستند، اشتباه کنند. من هم آن صحنه را درست ندیدم و اصلا بهعنوان بازیکن نمیتوانم قضاوت کنم. بهتر است درباره مسائل داوری کارشناسان نظر بدهند. , در جریان,
, درباره کیفیت زمین ورزشگاه تختی چطور؟ فکر میکنی درست است که صرفا به خاطر حفظ حق میزبانی تیمهایی مثل سورینت، بازیها در چنین زمینهای بیکیفیتی برگزار شود؟ , درباره کیفیت زمین ورزشگاه تختی چطور؟ فکر میکنی درست است که صرفا به خاطر حفظ حق میزبانی تیمهایی مثل سورینت، بازیها در چنین زمینهای بیکیفیتی برگزار شود؟ ,
, زمین که واقعا اذیتمان کرد. از یک چاله که در میآمدیم پایمان در یک چاله دیگر فرو میرفت. بازی در یک چنین زمینهایی کار را برای هر دو تیم سخت میکند و از طرفی، خطر مصدومیتها چند برابر میشود. قطعا اگر این بازی در آزادی برگزار میشد، فوتبال بهتر و جذابتری را میدیدیم اما خب بالاخره تیمهایی مثل سورینت و نفت هم میخواهند از امتیاز میزبانیشان استفاده کنند. اگر کیفیت زمین مطلوب باشد ما هم مشکلی با بازی در این ورزشگاهها نداریم ولی در بعضی زمینها واقعا نمیشود فوتبال بازی کرد.,
انتهای پیام/
, انتهای پیام/]
ارسال دیدگاه