هدیه بوناچیچ به مدیرعامل ذوب آهن

هدیه بوناچیچ به مدیرعامل ذوب آهن
بوناچیچ با پیروزی مقابل پیام صنعت آمل سرانجام بعد از ۴۳ روز اولین پیروزی تیمش را به سعید آذری هدیه کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحضور سعید آذری در رأس مدیریت باشگاه ذوب آهن در شرایطی به وقوع پیوست که مشکلات تکنیکی و تاکتیکی تیم ذوب آهن از هفته دهم به بعد نمود بیشتری پیدا کرد و لوکا در بازی با گسترش فولاد، سپاهان، فجر سپاسی، صبا و داماش نتوانست با رسیدن به سه امتیاز اولین برد تیمش در زمان حضور سعید آذری را جشن بگیرد. سرانجام در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی این طلسم شکست و زوج سعید آذری و لوکا بوناچیچ با برد مقابل پیام صنعت آمل علاوه بر صعود به مرحله بعد رنگ برد در فوتبال ایران را هم دیدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

این اولین برد لوکا از ۲۵ شهریور ماه (روز بازگشت سعید آذری به ذوب آهن) به بعد بود و باید امیدوار باشیم که این پیروزی بتواند از لحاظ روحی و روانی آنقدر بر روی شرایط ذوب آهن تأثیرگذار باشد که سعید آذری مجبور نشود برای دیدن یک برد دوباره و کسب سه امتیاز مدت زیادی در انتظار بماند.

, .,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه