آیا سید پرسپولیس به سپاهان می رود ؟
این روزها بحث معاوضه آرش افشین با سید مهدی سیدصالحی مطرح است ولی مهاجم پرسپولیس با صراحت این موضوع را رد کرد. او در گفت و گو با خبرآنلاین گفت: «رفتن من به سپاهان خبر دروغی است و نمی دانم این شایعات از کجا بیرون می آید. من از حضور در پرسپولیس راضی هستم و می خواهم با این تیم قهرمان شوم.»[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانااو تاکید کرد: «به هیچ عنوان قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم و توجهی هم به این شایعات ندارم. اول فصل هم گفتم که دوست داشتم با علی دایی کار کنم و الان هم همه چیز برایم راضی کننده است. مطمئنا به قراردادم با پرسپولیس پایبندم و در این تیم بازی خواهم کرد.»
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .»,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه