کنایه انصاری فرد به خط حمله پرسپولیس؛ در هر بازی فقط یک گل می‌زنند!

کنایه انصاری فرد به خط حمله پرسپولیس؛ در هر بازی فقط یک گل می‌زنند!
کنایه مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی به خط حمله و مهاجمان پرسپولیس : با این همه ادعا فقط ۱۳ گل زده‌اند.
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا کریم انصاری فرد هفته گذشته در لیگ برتر توانست در دیدار با استقلال خوزستان هت تریک کند و به جمع گلزنان برتر لیگ برسد. انصاری فرد که با دلخوری از پرسپولیس جدا شده در جمعی خصوصی و دوستانه خط حمله و مهاجمان پرسپولیس را به سخره گرفته و گفت: نمی‌دانم چرا اهالی فوتبال و کارشناسان مقایسه‌ای بین خط حمله پرسپولیس با دیگر تیم‌ها انجام نمی‌دهند. مهاجمان پرسپولیس با آن هم ادعا و هزینه فقط ۱۳ گل زده اند و پرسپولیس در بیشتر بازی‌هایش را با نتیجه یک بر صفر پیروز شده اما ما در همه بازی زیبا و تهاجمی بازی می‌کنیم و گل‌های زیای به ثمر می‌رسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

به گزارش دانا، در حال حاضر تیم پرسپولیس در ۱۴ مسابقه فقط ۱۳ گل زده دارد اما تراکتورسازی با ۲۱ گل زده به همراه فولاد خوزستان قویترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند بنابراین شاید حرف های کریم انصاری فرد خیلی بیراه نباشد اینکه مهاجمان پرسپولیس راه دروازه حریفان را گم کرده اند و نمی‌دانند چطور باید گلزنی کنند؟! کریم انصاری فرد تاکنون ۷ گل برای تراکتورسازی زده است هرچند خود او هم فصل گذشته روزهای خیلی خوبی را در پرسپولیس سپری نکرد!

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه