برد استقلال مقابل تراکتورسازی در نیمه اول

برد استقلال مقابل تراکتورسازی در نیمه اول
تیم فوتبال استقلال در نیمه اول برابر تراکتورسازی تبریز به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی از ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد که نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

آرش برهانی در دقیقه 2 مسابقه در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل استقلال را به ثمر رساند.

,

بعد از گل تراکتورسازی حملات زیادی را روی دروازه استقلال انجام داد که از این حملاتش نتوانست استفاده کند . در دقیقه 43 مهدی رحمتی با واکنش خوبش مانع از گلزنی تراکتورسازی شد.

,

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به جواد نکونام از استقلال و میثم بائو و محمد نصرتی از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

,

تراکتورسازی پیش از این دیدار با 25 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و استقلال 23 امتیازی ششم است. آبی‌پوشان تهرانی یک دیدار معوقه هم مقابل ملوان دارند.

,

تراکتورسازی در صورتیکه در این بازی پیروز شود قهرمان نیم فصل خواهد شد.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه