در حق مان اجحاف نمی شد قهرمان می شدیم

در حق مان اجحاف نمی شد قهرمان می شدیم
زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بعد از بازی با با استقلال از حضور حماسی و پرشور هواداران تشکر و قدردانی کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناوی گفت :«ابتدا لازم است از هواداران تراکتور که علاوه بر تبریز از شهرستان ها نیز خود را برای یاری تیم به ورزشگاه رسانده بودند تشکر کنم . آنچه دیروز همه چیز را تحت الشعاع قرارداد حضور حماسی هواداران بود که بار دیگر ثابت کردند با اخلاق ترین ، با فرهنگ ترین ، با دیانت ترین و بهترین هستند. من هرچه از شور و غیرت هواداران بگویم نمی توانم گوشه ای از بزرگواری آنها را توصیف کنم .فقط می توانم بگویم دستشان درد نکند و در زندگی همواره موفق باشند . من از تدابیر و برنامه های کادرفنی و کوشش و زحمت بازیکنان نیز نهایت سپسا و تشکر را دارم که با بازی خوب و زیبا موجبات رضایت هواداران را فراهم کردند . »

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  . ,

زینی زاده همچنین گفت:«نیم فصل مسابقات به پایان رسید و اگر اشتباهات ، اتفاقات و اجحافاتی که صورت گرفت انجام نمی شد ما الان قهرمان نیم فصل اول بودیم ، اما هنوز نیمه دوم ماراتن باقی است و تراکتور روز به روز روبه رشد و بالندگی است و امیدوارم که با حمایت همیشگی هوادارانش به موفقیت هایی بهتر از این دست یابد.»

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه