واکنش دایی به اظهارات کریمی چه بود ؟

واکنش دایی به اظهارات  کریمی چه بود ؟
علی دایی در واکنش به صحبت‌های مطرح شده از سوی علی کریمی، در پایان مسابقه تیم‌های تراکتورسازی و استقلال اظهار داشت: من به پرسپولیس آمده‌ام و کار خودم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم و کاری به هیچ‌کس ندارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناوی افزود: من برای سربلندی و موفقیت پرسپولیس و خوشحالی دل هوادارانش به این تیم آمدم و به همین دلیل در قبال صحبت‌های آقایان فعلا حرفی نمی‌زنم و فقط سکوت می‌کنم تا انشاء‌الله با آرامش تیمم به خواسته خودش برسد. الان برای من بیشتر از همه چیز موفقیت پرسپولیس و تمرکز روی این تیم مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: اما بهتر است هر کس درباره خودش حرف بزند و به مباحث دیگر کاری نداشته باشد. الان هم انشاء‌الله ما به دنبال این هستیم تا با قدرت خود را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم و با آرامش این کار را خواهیم کرد. من هم جواب صحبت‌های برخی‌ها را نمی‌دهم چون هدفم موفقیت و آرامش پرسپولیس است تا دل هواداران میلیونی این تیم را با کمک بچه‌ها بتوانم شاد کنم.

, .,

 

,

انتهای خبر

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه