انتقاد دروازه بان تیم ملی از تماشاگران
دروازهبان ملیپوش سپاهان گفت: کاری که تماشاگران در دیدار مقابل تایلند در بازی رفت انجام دادند، اشتباه بود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحمان احمدی در خصوص دیدار مقابل تایلند گفت: هنوز کارمان را برای این مسابقه آغاز نکردهایم و تازه به اردو آمدهایم و قرار است 4 صبح نیز به سمت کشور تایلند پرواز کنیم.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, حمان احمدی در خصوص دیدار مقابل تایلند گفت: هنوز کارمان را برای این مسابقه آغاز نکردهایم و تازه به اردو آمدهایم و قرار است 4 صبح نیز به سمت کشور تایلند پرواز کنیم.,
وی در مورد اینکه عدم برگزاری دیدار تدارکاتی کافی برای تیم ملی مشکلساز نمیشود، گفت: درست میگویید و حاصل آن ناهماهنگی دیدار با تایلند میشود که همه آن را دیدند. امیدوارم این نقیصه در آینده رفع شود هرچند که بازی مقابل تایلند و لبنان برای ما هم رسمی محسوب میشود و هم به نوعی دوستانه.
,
دروازهبان تیم ملی ایران در مورد تشویق دانیل داوری توسط تماشاگران در دیدار رفت مقابل تایلند گفت: اینکه پس از صعود به جام جهانی و بازگشت به ایران، یک بازیکن دیگر تشویق شود طبیعی بود با این حال تماشاگران کار اشتباهی کردند چون هر بازیکنی به تیم ملی میآید دوست دارد برای تیم ملی کشورش افتخار کسب کند و تیم ملی هم برای همه مردم است اما معتقدم هواداران کار درستی انجام ندادند.
,
انتهای پیام/ن
]
ارسال دیدگاه