پهلوان:علی آبادی می گفت دایی ، یحیی و سهراب را به جام جهانی نبرید
محمدرضا پهلوان دبیرکل فدراسیون فوتبال محمد دادکان که به بخش خط قرمز برنامه ورزش از نگاه 2 رفته بود گفت دادکان خبر برکناری اش از ریاست فدراسیون فوتبال را از شخص بلاتر شنیده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامحمدرضا پهلوان رئیس اسبق فدراسیون و دبیر این فدراسیون در دوره محمد دادکان که به آیتم خط قرمز برنامه ورزش از نگاه 2 رفته بود خاطرات جالبی از روزهای دعواهای دادکان و علی آبادی گفت. او برای اولین بار طرح کرد که دلخوری های این دو از دلخوری دادکان از علی آبادی شروع شده است و رئیس فدراسیون فوتبال از علی آبادی دلخور بوده است که چرا بعد از گرفتن مشورت از رئیس تشکیلات فوتبال ، افراد دیگری را منصوب کرده است. او بعد از این به بازی ایران و کاستاریکا اشاره کرد که چطور مسئولان سازمان وقت ورزش نگذاشتند مهمانان فدراسیون وارد جایگاه ویژه شوند و البته مهمتر اینکه رئیس وقت وزارت ورزش اصرار داشته 3 یار کلیدی تیم ملی در جام جهانی حاضر نباشند. او در این باره گفت:«علی آبادی می گفت دایی ، گل محمدی و سهراب بختیاری زاده را با خود به جام جهانی نبرید. اصرار داشت اما دادکان می گفت شما حق ورود به مسائل فنی را ندارید. »
, شبکه اطلاع رسانی دانا,
ارسال دیدگاه