با تراکتورسازی قهر نیستم ممنوع المصاحبه ام

با تراکتورسازی قهر نیستم ممنوع المصاحبه ام
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بحث قهر من از تراکتورسازی اصلاً درست نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا جواد کاظمیان  درباره خبر قهرش از تراکتورسازی گفت: اصلا بحث قهر من و این حرف‌ها  درست نیست که من بخواهم درباره‌اش توضیح بدهم. نمی‌دانم به چه علت چنین بحث‌هایی را مطرح می‌کنند!

وی افزود: بازی با استقلال تمام شد و ما هم برای 4 یا 5 روز استراحت به تهران آمدیم و مشکل خاصی در این باره نیست.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط تراکتور و عدم حضورش در ترکیب نیز تأکید کرد: باشگاه ما را ممنوع‌المصاحبه کرده و فعلا اجازه دهید به همین قدر حرف بسنده کنم. انشاء‌الله بعدا درباره سؤال‌های شما جواب خواهم داد اما الان در حال استراحت هستم و قهری هم مطرح نیست.

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه