معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی:

شورای عالی بیمه مصوبه‌ای برای تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری نداشت

شورای عالی بیمه مصوبه‌ای برای تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری نداشت
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: آنچه در شورای عالی بیمه مصوب شود اجرایی می‌کنیم و تاکنون نیز مصوبه جدیدی از شورای عالی بیمه مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری به تأمین اجتماعی ابلاغ نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، محمد علی‌همتی درباره تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری توسط بیمه تأمین اجتماعی اظهار داشت: تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری مصوبه شورای عالی بیمه را می‌خواهد و هنوز این موضوع در شورای عالی بیمه مصوب نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی ادامه داد: قاعدتاً هرچه در شورای عالی بیمه مصوب شود سازمان تأمین اجتماعی قائل به اجرای آن است.

,

همتی یادآور شد: آنچه که در شورای عالی بیمه مصوب شود اجرایی می‌کنیم و تاکنون نیز مصوبه جدیدی از شورای عالی بیمه مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری ابلاغ نشده است.

,

معاون درمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وزیر بهداشت اعلام کرده است که داروهای ناباروری تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند اظهار داشت: احتمالاً در جلسه آتی شورای عالی بیمه این موضوع مطرح شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه