معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی:
شورای عالی بیمه مصوبهای برای تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری نداشت
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: آنچه در شورای عالی بیمه مصوب شود اجرایی میکنیم و تاکنون نیز مصوبه جدیدی از شورای عالی بیمه مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری به تأمین اجتماعی ابلاغ نشده است.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، محمد علیهمتی درباره تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری توسط بیمه تأمین اجتماعی اظهار داشت: تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری مصوبه شورای عالی بیمه را میخواهد و هنوز این موضوع در شورای عالی بیمه مصوب نشده است.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,وی ادامه داد: قاعدتاً هرچه در شورای عالی بیمه مصوب شود سازمان تأمین اجتماعی قائل به اجرای آن است.
,همتی یادآور شد: آنچه که در شورای عالی بیمه مصوب شود اجرایی میکنیم و تاکنون نیز مصوبه جدیدی از شورای عالی بیمه مبنی بر تحت پوشش قرار گرفتن داروهای ناباروری ابلاغ نشده است.
,معاون درمان تأمین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه وزیر بهداشت اعلام کرده است که داروهای ناباروری تحت پوشش بیمه قرار میگیرند اظهار داشت: احتمالاً در جلسه آتی شورای عالی بیمه این موضوع مطرح شود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه