خودکشی های عجیب زنان اهوازی
در سه روزگذشته 2 زن دراهواز به قصد خودکشی خود را ازبالای پل به پایین پرت کردند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا صبح یکشنبه یک زن 40 ساله خوالی ساعت 11 به قصد خودکشی خود را از بالای پل سفید اهواز به پایین انداخت اما توسط نیروهای امدادی اورژانس نجات یافت.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,
درخصوص علت خودکشی این زن اهوازی اطلاعی دردست نداشت .
سه روز پیش نیز یک زن 25 ساله دراهواز به قصد خودکشی خود را از بالای پل پنجم به پایین انداخت که با کمک نیروهای اورژانس و آتش نشانی ازمرگ نجات یافت.
,
,
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه