"ماست" با سیستم گوارش ما چه‌می‌کند

"ماست" با سیستم گوارش ما چه‌می‌کند
اکثر افراد معمولاً دارای بیماری های گوارشی هر چند خفیف و ساده هستند. اما همیشه برای درمان بیماری های گوارشی نیاز به مصرف انواع داروهای شیمیایی نیست.با مصرف منظم برخی مواد غذایی به راحتی می توان از بروز بیماری های گوارشی جلوگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر ایرج خسرو نیا فوق تخصص گوارش گفت: ماست، با توجه به این که میکروب‌های زیادی در تهیه آن نقش دارند در درمان بعضی از بیماری‌های گوارش تاثیر گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, دکتر ایرج خسرو نیا فوق تخصص گوارش گفت: ماست، با توجه به این که میکروب‌های زیادی در تهیه آن نقش دارند در درمان بعضی از بیماری‌های گوارش تاثیر گذار است.,

وی گفت: مصرف برخی از آنتی بیوتیک ها باعث از بین رفتن میکروب های روده و معده می شود و در نتیجه مشکلاتی را برای سیستم گوارش ایجاد خواهد کرد از این رو با مصرف ماست این کمبود میکروب جبران می شود.

, وی گفت: مصرف برخی از آنتی بیوتیک ها باعث از بین رفتن میکروب های روده و معده می شود و در نتیجه مشکلاتی را برای سیستم گوارش ایجاد خواهد کرد از این رو با مصرف ماست این کمبود میکروب جبران می شود.,

خسرونیا افزود: مصرف ماست، کار هضم و جذب غذا در معده را بهتر می کند. همچنین چون کلسیم بالایی دارد برای افراد مسن و بهبود وضعیت گوارشی آنها مفید است.

, خسرونیا افزود: مصرف ماست، کار هضم و جذب غذا در معده را بهتر می کند. همچنین چون کلسیم بالایی دارد برای افراد مسن و بهبود وضعیت گوارشی آنها مفید است.,

این متخصص گوارش تصریح کرد: به بیماران مبتلا به بیماری های متابولیسمی مثل راشیتیسم، پوکی استخوان ، سوء‌جذب، اسهال و استرو پروتز نیز مصرف ماست بسیار توصیه می شود.

, این متخصص گوارش تصریح کرد: به بیماران مبتلا به بیماری های متابولیسمی مثل راشیتیسم، پوکی استخوان ، سوء‌جذب، اسهال و استرو پروتز نیز مصرف ماست بسیار توصیه می شود.,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه