وزیر ارتباطات در 4 شبکه اجتماعی آنلاین شد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ترویج شبکه های اجتماعی سالم امروز از ساعت 13 تا 14 در 4 شبکه اجتماعی داخلی آنلاین شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل مهر، محمود واعظی با حضور در شبکه های اجتماعی زیگورات دات کام، کلوپ دات کام، تبیان دات نت و شبکه ویدئویی اجتماعی آپارات، در این شبکه ها صفحه شخصی ایجاد کرد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,
وی امروز از ساعت 13 تا 14 در این شبکه ها حضور آنلاین داشت و با کاربران ارتباط برقرار کرد.
وزیر ارتباطات قرار است در صورت نتیجه مثبت از این حضور آنلاین، عضویت در این شبکه ها را به سایر اعضای دولت و حتی رئیس جمهور پیشنهاد کند.
,
,
انتهای پیام/
,]
ارسال دیدگاه