مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح :
فرانشیز بستری بیماران بازنشسته در بیمارستانهای خصوصی حذف شد
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: فرانشیز بستری در بیمارستانهای خصوصی طرف قرارداد برای بازنشستگان و خانوادههای نیروهای مسلح حذف شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، سردار حسین دقیقی درخصوص حذف فرانشیز بستری در بیمارستانهای خصوصی طرف قرارا داد برای بیماران بازنشسته نیروهای مسلح اظهار داشت: بیماران بازنشسته نیروهای مسلح و خانوادههای آنها در بیمارستانهای خصوصی طرف قرارداد فرانشیز بستری پرداخت نمیکنند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,به گفته مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، بارمالی این اقدام در سال حدود 30 میلیارد تومان برآورد شده است.
,دقیقی افزود: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح 650 هزار بازنشسته را تحت پوشش دارد که از خدمات این سازمان بهره میبرند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه