دستگیری بعد از 15000 بار تماس تلفنی
پلیس ژاپن یک زن ژاپنی را بعد از 15000 بار زنگ زدن به شماره های اضطراری در مدت شش ماه، دستگیر کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، مدت شش ماه یک زن ژاپنی 15000 بار به شماره های اضطراری زنگ می زند و پلیس ژاپن قبل از متوقف کردن تماس ها 60 بار به محل می رود.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,سخنگوی پلیس می گوید: با تلاش پلیس برای جلوگیری از تماس های بی دلیل به شماره های اضطراری "تومومی مونما" یک زن بی کار 44 ساله را بازداشت می کند.
,او فقط در 30 ژوئیه 927 بار به اورژانس زنگ می زند و در هر بار تماس هر داستانی که از مغزش می گذرد را تعریف می کند.
,,
وی اادامه داد: شاید به خاطر تنهایی این کار را انجام می داده یا شاید هم از یک بیماری روانی رنج می برد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه