بیش از 200 نفر در سودان جنوبی غرق شدند
بیش از 200 غیر نظامی سودان جنوبی که از بیم نبردهای احتمالی، با یک کشتی کوچک فرار میکردند صبح امروز (سهشنبه) براثر واژگون شدن کشتی غرق شدند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، فیلیپ اگوئر، سخنگوی ارتش سودان جنوبی گفت:« 200 تا 300 نفر از مسافران این کشتی کوچک که بیش از ظرفیت مسافر سوار کرده بود، غرق شدند». به گفته وی تعدادی زن و کودک نیز در بین غرق شدگان وجود دارند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,به گزارش خبرگزاری فرانسه از جوبا،اگوئر تصریح کرد این افراد از بیم از سرگیری نبردها در مالاکال، مرکز استان نیل علیای سودان جنوبی، از این شهر فرار میکردند.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه