ظریف و ولیدالمعلم با هم به مسکو رفتند

ظریف و ولیدالمعلم با هم به مسکو رفتند
وزرای امور خارجه ایران و سوریه عصر امروز به اتفاق هم عازم مسکو شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در دمشق با ولید المعلم همتای سوری خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزرای خارجه ایران و سوریه در این دیدار علاوه بر موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و تبادل نظر کردند.

تبادل نظر درباره نشست ژنو2 و آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی مرتبط با بحران سوریه از مهمترین موضوعات مورد گفت‌وگو و رایزنی وزرای خارجی دو کشور بود.

وزرای خارجه ایران و سوریه عصر امروز به اتفاق هم عازم مسکو شدند.

برخی رسانه‌ها از نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، روسیه و سوریه در مسکو خبر داده است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه