بازرسان آژانس وارد تاسیسات هسته‌ای نطنز شدند

بازرسان آژانس وارد تاسیسات هسته‌ای نطنز شدند
تیم بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دقایقی پیش وارد تاسیسات هسته‌ای نطنز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، تیم بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دقایقی پیش وارد تاسیسات  هسته‌ای نطنز شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

این تیم با هدف  نظارت بر روند اجرای اقدامات ایران در چارچوب توافق با 5+1 از تاسیسات هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند.
 
آپارو مدیرکل پادمانی منطقه B  آژانس بین‌المللی ‌انرژی اتمی این تیم بازرسی را همراهی می‌کند تا گزارش راستی آزمایی جمهوری اسلامی ایران را برای ارائه در نشست شورای حکام که  24 ژانویه برگزار می‌شود، آماده کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه