معاون وزیر خارجه: بیانیه "ژنو 1" را نمی‌پذیریم

معاون وزیر خارجه: بیانیه "ژنو 1" را نمی‌پذیریم
معاون وزیر خارجه ایران تاکید کرد که ایران بیانیه "ژنو 1" درباره سوریه را نخواهد پذیرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از فارس، حسین امیر عبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه درباره حضور ایران در اجلاس "ژنو 2" اظهار کرد: ما در "ژنو 1" حضور نداشته‌ایم و ایران نقشی در تنظیم بیانیه آن نداشته است و اصرار برای اعلام پذیرش بیانیه "ژنو 1"، غیر قابل قبول و مردود است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

او افزود: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به دعوت رسمی دبیرکل سازمان ملل متحد بدون هیچ پیش شرطی در "ژنو2" حضور می‌یابد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه