24 شبکه رسانه ملی بر روی ماهواره اینتل ست قرار گرفت
با پیگیری مستمر حقوقی و مذاکرات فشرده با سازمان بین المللی ارتباطات ماهواره ای (ایتسو) ار امروز 24 شبکه رسانه ملی بر روی ماهواره اینتل ست قرار گرفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از باشگاه خبرنگاران، به دنبال اقدامات غیر قانونی و مداخله جویانه در قطع شبکه های جمهوری اسلامی ایران بر روی ماهواره های جهانی، با پیگیری مستمر حقوقی و مذاکرات فشرده با سازمان بین المللی ارتباطات ماهواره ای (ایتسو) ار امروز 24 شبکه رسانه ملی بر روی ماهواره اینتل ست قرار گرفت.همچنین اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به قطع این شبکه ها و ارسال پارازیت های سنگین بر روی آن ها به اطلاع نهادهای بین المللی رسید.پیگیری های حقوقی نیز در این زمینه ادامه دارد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه