مسئولین خراسان شمالی از دریافت یارانه انصراف دادند

مسئولین خراسان شمالی از دریافت یارانه انصراف دادند
استاندار، معاونان، مشاوران، مدیران و فرمانداران شهرستان های خراسان شمالی از دریافت یارانه انصراف دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، منطقه خراسان شمالی، مدیران ارشد و ستادی استانداری و فرمانداران شهرستان های استان به منظور برخورداری اقشار نیازمند از دریافت یارانه اعلام انصراف کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


این گزارش حاکی از آن است که ستاد استانی هدفمندسازی یارانه ها از سایر مدیران، گروه های مرجع و اقشار که تمایل به اعلام انصراف دارند دعوت کرد تا به صورت گروهی و دسته جمعی طی مکاتبه ای با دبیرخانه ستاد استانی هدفمندسازی یارانه، انصراف خود را به سمع و نظر مردم برسانند. 

همچنین قائم مقام ستاد استانی هدفمندسازی یارانه ها مجید پورعیسی پیشنهاد کرد، با توجه به انصراف فردی بعضی از روسای دانشگاه ها، مدیران اجرایی، پزشکان، بازاریان، مسئولان نظامی و انتظامی، اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار گرامی استان، این اقدام در قالب یک حرکت جمعی و همت عمومی به صورت گروه های داوطلب، هماهنگ شود . 

وی از همه مدیران، مسئولان، نخبگان و گروه های مرجع اجتماعی خواست تا با دبیرخانه این ستاد ارتباط داشته و اقدامات خود را منعکس کنند. 

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه