اخبار داغ

حکیم حسین روازاده:

آب خاکستر بهترین جایگزین سم شیمیایی جهت افزایش تولید پسته

آب خاکستر بهترین جایگزین سم شیمیایی جهت افزایش تولید پسته
حکیم حسین روازاده گفت: شاخ و برگ درختان خود را هرس کنید و همین شاخه های هرس و خشک شده را سوزانده و خاکستر آن را با آب مخلوط و بعد از گذشت ۲۴ ساعت در حالت سکون قرار گرفتن، آب شفاف روی خاکستر را گرفته و درون سم پاش ریخته و در سه زمان درختان خود را بشویید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین روازاده و خیر اندیش دو حکیم ایرانی هستند که برای زنده نگه داشتن طب بوعلی و اسلامی تلاش های فراوانی کرده اند و با صرف هزینه شخصی و بدون دریافت حق سخنرانی از شهری به شهری و از مسجدی به مسجدی رفتند تا مردم ایران را از ضربات علمی که دشمن به تن و بدن آنان  وارد می کند آگاه سازد.

روازاده در ابتدا از نحوه بریدن درختان در کرمان و از جایگیزین شدن درختان تراریخته کاج و کاتوزا در سطح استان کرمان که توسط شهرداری صورت می گیرد انتقاد کرد و افزود: برای هرس درختان نیازمند زمان مناسب و حتی برش خاصی است لذا اکثر کسانی که د رختان را هرس می کنند علم  این کار را ندارند و به جای زدن  شاخ و برگ های آن و به اصطلاح سلمانی کردن موی سر درخت گوش آن را قطع می کنند .

روا زاده در ادامه از جایگزینی درختان توت به جای کاتوزا در سطح شهر گفت : در استان کرمان باید درختان کاتوزا که نه تنها میوه ای ندارند بلکه تولید پشه های ریز درختی می کنند و عامل بسیاری از بیماری ها هستند درختان توت را که هم روح را زنده می کند و هم شیره آن شفای بیماری قند است بکارند و بهانه کثیف شدن خیابان ها را در افکار عمومی رواج ندهند .

حسین روا زاده در خصوص خباثت های دشمنان و مستکبران بر علیه مردم ایران و شیعیان به این نکته اشاره کرد: در ایران و در هیچ کجای دنیا هیچ مرتع و جنگلی نا خواسته و با آتش سیگار یک رهگذر آتش نمی گیرد بلکه یک گروه که از عوامل همین مستکبرین هستند جنگلها و مراتع  را به اتش می کشند و تنها سند این موضوع هم این است جایی که یک یهودی زندگی می کند هیچ زمانی جنگل آتش نمی گیرد و هیچ درختی هم قطع نمی شود .

وی ادامه داد : این خباثت حتی در کتب درسی پزشکان ما نیز وارد شده است یکی از این موارد هم جهت با جمعیت است لذا اکنون که مردم ایران بیدار شده اند و قصد دارند با پیری جامعه در آینده مقابله کنند و به دنبال افزایش جمعیت هستند پزشکان ما به اکثر زنان باردار اعلام می کنند که قلب تشکیل نشده است باید سقط جنین صورت بگیرد .

حکیم روا زاده اعلام کرد: جنینی که قلبش از نظر دکتر ها رشد نکرده است از نخبگان در آینده خواهد شد زیرا ابتدا مغز وی رشد نموده است و بعد از آن زمان حتما قلب تشکیل خواهد شد لذا اگر به مادری  اعلام شد که سقط جنین باید صورت بگیرد دست نگه دارید زیرا رحم به گونه ای است که مانند دریا عمل می کند و اگر چیزی مضر در بدن وجود  داشته باشد همچون موج دریا آن را به بیرون پرتاب می کند لذا از سقط خود خواسته بپرهیزید .

وی ادامه داد : با هر بار سقط دو حالت برای مادر رخ خواهد داد ، در حالت اول ده سال از عمر مادر کم می شود و در حالت دوم رحم مادر دچار چسبندگی شده و عملا مادر عقیم می شود و بارداری بعدی رخ نخواهد داد .

روا زاده افزود : در بخش کشاورزی ما هم دشمن به سرعت نفوذ کرده است وی به پسته داران کرمانی توصیه کرد اجازه ندهید پسته تان  را دشمن از شما بگیرد و  پسته سمی  را در آینده به شما با قیمت گزاف بفروشد.

حیکم روازاده در خصوص سم ها و آفت کش هایی که برای درختان استفاده می شود ، گفت : این سم ها نه تنها به درخت صدمه های شدیدی وارد می کند بلکه محصولات آن را سمی و برای بدن مضرتر می کند.

وی تصریح کرد : بجای استفاده از سم زمانی که درختان پسته خود را هرس می کنند شاخ و برگ های حرس شده را دریک زمین وسیعی آتش بزنند ، خاکستر آن را در یک بشکه جمع کنند و به ازای هر یک کیلو خاکستر 10 لیتر آب بریزند، هم زده و به مدت 24 ساعت آن را درحالت سکون قرار دهند و بعد از 24 ساعت آب شفاف روی خاکستر را گرفته درون سم پاش ریخته و درختان خود را با آن بشویند.

روا زاده افزود : اگر در جایی درخت ها دچار بیماری "شته" بودند درختان خود را با آب تنباکو بعد از آب خاکستر بشویند  لذا شستشو با خاکستر باید طی سه مرحله " قبل از جوانه "بعد از جوانه و "هنگام  بسته شدن میوه  انجام شود در این صورت نه تنها میوه زیادی خواهید داشت بلکه سالم و ارگایک شده و از هر گونه سمی نیز عاری است .

وی در خاتمه به زنان خانه دار خطاب کرد : از نوشیدن آب لوله کشی خوداری کنند و به جای آن از آب باران و یا آب چشمه استفاده نمایند لذا برای به دست آوردن آب باران از کوزه های گلی که آب را از خود عبور می دهند استفاده شود به این شکل که آب را در کوزه ریخته و کاسه ای مسی را زیر آن قرار دهید و آبی که از کوزه بیرون می ریزد و در کاسه جمع می شود را بنوشید که این آب از تمام امراض مغزی جلوگیری می کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه