تسهیلات20میلیونی به خودروهای فرسوده

تسهیلات20میلیونی به خودروهای فرسوده
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از اعطای تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به خودروهای فرسوده خبر داد و گفت:‌بانک صادرات و ستاد مدیریت حمل و نقل برای خروج ۶۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،‌ به نقل از مشرق رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از اعطای تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به خودروهای فرسوده خبر داد و گفت:‌بانک صادرات و ستاد مدیریت حمل و نقل برای خروج ۶۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 سید مجتبی شفیعی افزود: در این تفاهمنامه بانک صادرات تسهیلات لازم برای خروج خودروهای فرسوده، تاکسی و سواری را تا سقف 200 میلیون ریال تامین خواهد کرد.

,


وی تصریح کرد در این طرح، خودروهای سواری 100 تا 150 میلیون ریال و خودروهای تاکسی 200 میلیون ریال تسهیلات جهت اسقاط خودرو فرسوده و جایگزینی با خودروی جدید دریافت خواهند کرد.

 شفیعی خروج تاکسی های فرسوده از ناوگان حمل و نقل را از اولویت های این تفاهمنامه دانست و گفت: در حال حاضر بیشتر از 60 هزار تاکسی فرسوده در ناوگان حمل و نقل  عمومی وجود دارد که با توجه به توسعه حمل و نقل عمومی، خروج این تاکسی ها در اولویت این تفاهم نامه خواهد بود.

وی نظارت کامل ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت بر روند اسقاط و جایگزینی خودروها را از مواد این تفاهم نامه ذکر کرد و ادامه داد: بستر نرم افزاری جهت اجرای این طرح موجود است و همه متقاضیان از طریق ثبت نام در سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه