وزیر صنعت به ایران خودرو رفت

وزیر صنعت به ایران خودرو رفت
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز به همراه نوروززاده رئیس جدید سازمان گسترش به ایران خودرو رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از فارس، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز به همراه نوروز زاده رئیس جدید سازمان گسترش به ایران خودرو رفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

بر این اساس، وزیر صنعت ضمن بازدید از برخی سالن‌های تولید ایران خودرو، در جلسه‌ای با حضور مدیر عامل و معاونان ایران خودرو شرکت خواهد کرد.

,

نعمت زاده اوایل اردیبهشت ماه نیز به شرکت سایپا رفت و ضمن بازدید از این شرکت، در جلسه‌ای با مدیر عامل و معاونان سایپا حضور یافت.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه