دشمن از تمام توان خود در برابر حزب‌الله استفاده می‌کند

فرمانده ارشد نیروی هوایی حزب‌الله با تشریح توان این حزب در عرصه هوایی گفت که دشمن ۷ لایه امنیتی در جنگ الکترونیک ایجاد کرده و از تمام توان اطلاعاتی و نظامی خود علیه حزب‌الله استفاده می کند.


فلسطینی‌ها با مُهره‌های تل‌آویو در کرانه باختری درگیر شدند

رسانه‌های عربی به نقل از منابع محلی از وقوع درگیری در کرانه باختری میان نیروهای مقاومت و دست نشانده‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.


تانک‌های رژیم صهیونیستی چادرهای آوارگان را زیر آتش گرفتند

علاوه بر موج حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، نظامیان صهیونیست به صورت وحشیانه ای چادرهای آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند.


هیچ جای امنی در نوار غزه وجود ندارد

برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل با بیان اینکه ذخایر مواد غذایی و کمک های بشردوستانه در مرکز و جنوب غزه بسیار محدود است، تأکید کرد که هیچ مکان امنی در این باریکه وجود ندارد.


از هر ۱۰ فلسطینی ساکن نوار غزه ۹ نفر به اجبار آواره شده‌اند

آژانس امدادرسانی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) اعلام کرد که از هر ۱۰ فلسطینی ساکن نوار غزه، ۹ نفر در پی جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه این باریکه به اجبار آواره شده‌اند.


زنان فلسطینی به کمک فرمانده مقاومت آمدند

منابع رسانه‌ای امروز (جمعه) از اقدام ناموفق نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین برای بازداشت فرمانده گردان‌های طولکرم در کرانه باختری با مداخله زنان فلسطینی خبر دادند. این اقدام واکنش جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را به همراه داشت.


حمله آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

منابع خبری امروز (جمعه) از حمله تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس به «الحدیده» واقع در غرب یمن خبر دادند.


حزب الله لبنان ۲ پایگاه رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد کرده است.


واکنش حماس به اظهارات کامالا هریس درباره غزه

جنبش حماس در واکنش به اظهارات معاون رئیس جمهور آمریکا درباره غزه تاکید کرد که وی کمپین انتخاباتی خود را با دروغ پردازی آغاز کرد.


هلاکت ۶۸۸ نظامی اسرائیل در جنگ غزه

کشته شدن ۶۸۸ نظامی رژیم اسرائیل در جنگ غزه، شهادت یکی از رهبران حماس در زندان های رژیم صهیونیستی، از مهمترین تحولات مهم روز ۲۹۴ طوفان‌الاقصی است.