پیام تاریخی عملیات مرصاد چه بود؟

فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس نوشت: عملیات مرصاد یک پیام مهم دارد، اینکه هرگاه دشمنان ایران از حمله به خاک ایران شکست خورده یا ناامید شده‌اند، به عوامل داخلی و منافقین پناه برده‌اند.


رأی دیوان بین‌المللی دادگستری، مهر تاییدی بر اشغالگری رژیم صهیونیستی

عضو حقوقدان شورای اسلامی طی یادداشتی که در الجزیره انگلیسی منتشر شده است به تحلیل رای اخیر دیوان بین‌المللی دادگستری پرداخته و نسبت به اتهام‌زنی اسراییل علیه گزارشگر ویژه ملل متحد در امور فلسطین اشغالی واکنش نشان داده است.


باید به وعده ها صادقانه عمل کنم/ مرا نقد کنید و اشکالات را بگویید

مسعود پزشکیان در همایش سپاس با بیان اینکه باید به آنچه گفتم صادقانه عمل کنم، گفت: لطفا زیاد از من تعریف نکنید، تلاش نکنید بیش از آنچه هستم، مرا بزرگ کنید.اگر حق و انصاف را رعایت کنیم و به نخبگان، …


باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم

وزیر کشور خطاب به استانداران، گفت: باید همه به رئیس‌ جمهور منتخب در ادای وظایف که خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی است، کمک کنیم و از بُن دندان باور کنیم که موفقیت ایشان، پیروزی همه ما است.


پس از مراسم تنفیذ و تحلیف کابینه در سریع‌ترین زمان به مجلس معرفی می‌شود

رئیس‌جمهور منتخب گفت: پس از مراسم تنفیذ و تحلیف حداکثر سعی به کار گرفته می‌شود تا کابینه در سریع‌ترین زمان ممکن برای اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شود.


گزارش ظریف از آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم

رئیس شورای راهبری انتخاب وزرای دولت چهاردهم گفت: تقریبا تمامی گمانه‌زنی‌ها از نتایج بررسی نامزدها در کمیته‌ها نادرست یا ناقص بوده و بیشتر برای تشویش افکار عمومی و دامن زدن به نگرانی یا خبرسازی و فشار روانی منتشر شده‌اند.


ماجرای تصویر اهدایی KHAMENEI.IR به پزشکیان چه بود؟

رسانه‌ی KHAMENEI.IR صبح امروز پس از انجام گفت‌وگویی با رئیس جمهور منتخب، تصویری به مسعود پزشکیان اهدا کرد.


جریان جهانی حمایت از فلسطین، ناشی از روح انقلاب اسلامی

بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان تهران که در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شده بود، عصر امروز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ در محل برگزاری این کنگره در حرم مطهر امام خمینی (ره) منتشر شد.


رضایی: دشمنان بشریت بی نقاب بودند/ به بهانه حقوق بشر اشک تمساح می‌ریزند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دیروز دشمنان بی رحم بشریت بی نقاب بودند و بیاییم چهره بی نقابشان را هرگز از یاد نبریم.


دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با رئیس جمهور منتخب/ حاجی صادقی: پزشکیان مواضع خوبی دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پس از دیدار با رئیس جمهور منتخب گفت: پزشکیان مواضع بسیار خوبی در حوزه افزایش هدایت دینی جامعه دارد.