بهترین مرکز خرید حصیر بامبو چوبی متری با بهترین کیفیت و قیمت

حصیر بامبو، محصولی طبیعی و سازگار با محیط زیست، در سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین متریال‌ها در دیزاین داخلی تبدیل شده است.


کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در روز شنبه

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران اعلام کرد: بدنبال افزایش ناگهانی دما و تداوم هوای گرم، فعالیت ادارات استان تهران فردا شنبه ششم مرداد تا ساعت ۱۲ تعطیل خواهد بود.


گرما در استان تهران/مدیریت بحران هشدار داد

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر تداوم گرما و افزایش نسبی دما در این استان، در خصوص گرمازدگی افراد بویژه سالمندان و اطفال طی روزهای شنبه و یکشنبه هشدار داد.


نکات مهم در هنگام خرید ویپ

ویپ یا سیگار الکترونیکی یکی از محصولاتی است که به‌سرعت در بین افراد مختلف محبوبیت پیدا کرده است. با افزایش تقاضا برای این محصولات، انتخاب و خرید ویپ مناسب به یک چالش تبدیل شده است.


چمران: زاکانی در شهرداری تهران می‌ماند

رئیس شورای شهر تهران گفت: زاکانی از شهرداری تهران نمی‌رود و باید طبق معمول به روال کار خود ادامه دهد.


تفویض اختیار به استانداران برای تعطیلی ادارات

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: استانداران تصمیم می گیرند که ادارات، کارخانه جات را تعطیل کنند یا ساعات اداری کم شود.


فروشگاه دماپا، ارائه دهنده انواع سیستم‌های تهویه مطبوع

مجموعه دماپا DAMAPA یک فروشگاه اینترتی و حضوری است که در زمینه پخش و فروش انواع سیستم سرمایشی و گرمایشی فعالیت می‌کند. این مجموعه بیش از دو دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه دارای جواز …


استمداد ترمینال داران نفتی بندر شهیدرجایی از رئیس جمهور منتخب نسبت به تصمیمات مدیران بندر

در حالی که براساس بخشنامه معاون اول دولت سیزدهم و نامه رئیس جمهور منتخب وزارتخانه و دستگاههای دولتی از اجرا و عقد هر گونه قرار داد و تفاهم با بار مالی بر حذر شده اند مسئولین بنادر و دریانوردی و …


ادارات دولتی استان تهران امروز از ساعت ۱۲ و فردا ساعت ۱۱ تعطیل می شود

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به افزایش ناگهانی دما از تعطیلی زودتر ادارات دولتی شهر و استان تهران برای امروز سوم و فردا چهارم مردادماه خبر داد و گفت: ادارات دولتی استان تهران امروز از ساعت ۱۲ و …


خدمت رسانی ۵۰۰۰ نیروی شهرداری تهران برای اربعین/ برنامه ریزی برای راهپیمایی جاماندگان اربعین به سمت شهرری

آیین آغاز خدمت ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران در جوار حرم سیدالکریم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری برگزار شد.