تیگو 7 پرومکس نسخه دیفرانسیل جلو

بدون شک تیگو 7، جذاب ترین خودروی عرضه شده از سمت مدیران خودرو بوده است. از همان سری اول تیگو 7 که در سال 1396 در ایران عرضه شد، زبان طراحی این خودرو متفاوت بود. چه به لحاظ آپشنی، چه …


کیفیت سبد صادراتی ایران باید ارتقا یابد

رئیس اتاق ایران با اشاره به معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در بهبود اقتصاد گفت: باید در کنار بهره‌مندی از مزیت‌های نسبی، به خلق مزیت هم توجه ویژه شود و با تقویت تولیدات با ارزش‌افزوده بالا کیفیت سبد صادراتی …


یک سوم محصولات کشاورزی به دست مصرف کننده نمی‌رسد

وزیر جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر رعایت اخلاقیات در مصارف محصولات کشاورزی اظهار کرد:حدود یک سوم محصولات کشاورزی به دست مصرف‌کننده نهایی و اصلی نمی‌رسد و تبدیل به ضایعات می‌شوند.


مبارزه با قاچاق کالا؛ آب را از سرچشمه باید خشک کرد

در مبارزه با قاچاق کالا باید آب را از سرچشمه خشک کرد و با قاچاقچیان اصلی و فروشندگان عمده برخورد کرد.


پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پی کسب نشان "صادر کننده مدال آور سال ۱۴۰۳"

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی کسب نشان "صادرکننده مدال آور "1403 را به کارکنان تلاشگر و سختکوش گروه و تمام مجموعه‌هایی که در این راه یاری رساندند، تبریک گفت.


گروه سایپا "صادرکننده مدال آور سال 1403" شد

گروه خودروسازی سایپا در مراسم روز ملی صادرات، "صادرکننده مدال آور سال 1403" شناخته شد و از سایر شرکت‌های صنعتی و تولیدی در حوزه صادرات پیشی گرفت.


پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به‌مناسبت فرا رسیدن روز ملی صادرات

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، همزمان با 29 مهرماه روز ملی صادرات، در پیامی این روز را به صادرکنندگان، فعالان اقتصادی، مجاهدان عرصه صادرات و تجارت جهانی تبریک گفت.


خودرو به بورس بازنمی‌گردد

عرضه خودرو در بورس کالا از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ مطرح و در دومین ماه سال ۱۴۰۱ اجرایی شد. از اردیبهشت تا اسفند ۱۴۰۱، انواع خودرو در بورس عرضه شد اما ادامه این روند مورد بحث بود.


دنده عقب ولوو با احتیاط مشتری

سازنده سوئدی شاهد کاهش فروش خودرو بود و رشد اندکی را برای سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی می‌کند.


ریل گذاری توسعه در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نیمه اول سال با رشد ۸۲ درصدی درآمدهای صادراتی و افزایش تولید مواد اولیه، عملکردی موفق و رو به توسعه داشته است