اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

دانش آموزان بهارستانی به مرحله کشوری جشنواره مهارت‌های هنری راه یافتند

دانش آموزان بهارستانی به مرحله کشوری جشنواره مهارت‌های هنری راه یافتند
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان گفت: دانش آموزان بهارستانی با کسب مقام در مرحله استانی به مرحله کشوری جشنواره مهارت‌های هنری راه یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر لطفی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهارستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به برگزاری جشنواره مهارت‌های هنری شاخه کاردانش، عنوان داشت: دانش آموزان هنرستان‌های ناحیه یک بهارستان با کسب رتبه استانی به مرحله کشوری دوازدهمین دوره جشنواره مهارت‌های هنری شاخه کاردانش راه یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,
 
,
وی با اشاره به جزئیات این خبر، تشریح کرد: هنرجویان هنرستان کار و دانش شهید قیدرلو این ناحیه موفق به کسب دو رتبه استانی شدند و در پی این موفقیت راهی مرحله کشوری این جشنواره شدند.
 
لطفی با ابراز رضایت و خرسندی از تلاش‌های دانش آموزان بهارستانی، بیان داشت: می بایست بار دیگر با غرور بگوییم زحمات هنرجویان و هنرآموزان و مجموعه کاردانش به بار نشته است و سبب افتخار آفرینی برای شهرستان بهارستان شده‌اند.
 
وی با معرفی دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری جشنواره، تبیین کرد:  لیلا ارفعی در رشته دستیاری تهیه لباس‌های نمایشی گرایش طراحی عمومی و شقایق رحیمی در رشته  خیاطی دوخت‌های تزئینی گرایش پوشاک از هنرستان شهید قیدرلو به عنوان نفرات برتر به مرحله کشوری داوزدهمین دوره جشنواره مهارت‌های هنری شاخه کاردانش معرفی شده‌اند، که برای این دانش آموزان پرتلاش آرزوی موفقیت در مرحله کشوری داریم.
 
رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به زحمات همکارانش در این راستا، از آن‌ها تشکر کرد و افزود: این موفقیت با همت و تلاش تیمی حوزه مدیریت، معاونت آموزش متوسطه، کارشناسی کاردانش و فنی و حرفه‌ای، هنرستان‌های کاردانش، مدیران، هنرآموزان و هنرجویان شهرستان بهارستان حاصل شده است که بدون شک لایق تقدیر و تشکر می باشد.
, .,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه