اخبار داغ

مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور:

تاکنون ۲۰ سند از اسناد نظام سلطه مخفیانه امضا شده است / نرخ محرومیت زایی بیشتر از محرومیت زدایی شده است

تاکنون ۲۰ سند از اسناد نظام سلطه مخفیانه امضا شده است / نرخ محرومیت زایی بیشتر از محرومیت زدایی شده است
مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور گفت: اجرای اسناد بین المللی مانند سند ۲۰۳۰ در سال های اخیر موجب افزایش نرخ محرومیت زایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه  آرمان؛ صادق منفرد مسئول سازندگی سازمان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور  پیش از ظهر امروز در جمع جهاد گران سازندگی استان کرمان گفت: در سال های اخیر امام خامنه ای بارها  در دیدار های مردمی و حتی در نامه ها و احکام صادره بر موضوع محرومیت زدایی تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , راه  آرمان, راه  آرمان, راه  آرمان,

منفرد اظهار داشت : نظام سلطه تا کنون 27 سند را برای نفوذ در کشورهای مختلف نوشته است که سند 2030 یکی از این اسناد هست که در مقوله آموزش و پرورش تعریف شده است.

,

وی تشریح کرد: این اسناد در کشور های دنیا  با عناوین مختلفی مطرح شده است به طور مثال در روسیه با تابلوی توسعه فن آوری ، در افریقا با شعار رفع گرسنگی و در ایران نیز با شعار رفع فقر و محرومیت عنوان شده است.

,

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کشور گفت: طبق اطلاعاتی که به دست آمده است تا الان 20 سند از 27 سند نظام سلطه به عنوان رفع فقر و محرومیت زدایی از ابتدای دولت یازدهم امضا شده است.

,

وی تاکید کرد: متاسفانه در میان مسئولین آنچه به عنوان محرومیت زدایی مطرح می شود در واقع همان نسخه های نظام سلطه است.

,

منفرد با آسیب شناسی این اسناد ابراز داشت: این اسناد در باطن خود موجب افزایش محرومیت و عقب ماندگی جوامع می شوند به طوریکه در سال های اخیر نرخ محرومیت زایی بیشتر از محرومیت زدایی شده است.

,

وی افزود :طبق خوشبین ترین نهاد های آماری 11 میلیون نفر تا به امروز کمترین آمار حاشیه نشینی کشور است. پس می توان نتیجه گرفت ولی تاالان آرایشی که برای محرومیت زدایی چیده شده است نتیجه نداده است .

,

این مقام مسئول درخصوص علت محرومیت زا بودن اسناد بین المللی اظهار کرد: در اسناد بین المللی به مسایل فرعی بیش از مسایل اصلی پرداخته شده است.

,

وی تشریح کرد: به طور مثال یکی از ملاک های تعیین محرومیت مناطق دسترسی به اینترنت است درحالی که اینترنت در بسیاری از مناطق اساسا مقوله اصلی نیست در نتیجه می بینیم در سیل گذشته در سیستان و بلوچستان جاده ای در یکی از مناطق خراب می شود و فردی مقاله ای می نویسد و می گوید ای کاش اینترنت منطقه را سیل می برد تا مسئولان به فکر می افتادند.

,

منفرد خاطر نشان کرد: به همین دلیل است که ما معتقدیم که رهبر انقلاب  به مجموعه های انقلابی امید دارد  و سعی بر این داشته اند  که آرایش را بهم بزنند.

,

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کشور با اشاره  از فرمایشات امام خامنه ای (مد ظله)  درباره تکرار دهه شصت و خرمشهرهایی که باید آزاد شود، گفت: تمام روند تاریخ انقلاب اعم از جنگ تحمیلی ، ترورها و.. در دهه شصت رقم خورده است و امروز نیز آینده انقلاب در حال رقم خوردن است.

,

وی افزود : وقتی رهبر معظم می فرمایند  جنگ تمام عیار یعنی باید تمام قد در مقابل مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایستاد و در این جنگ نیزمانند دهه شصت شهدایی خواهیم داد ولی در ظاهر ملموس نخواهد بود.

,

منفرد در ادامه اظهار داشت: در مسئله محرومیت زدایی هم نگاه ها به حرکت های خودجوش است ولی تا وقتی که  خروجی های ما تاثیر گذار نباشد نمی توان گفت کار ما  خیلی کارآمد بوده است.

,

وی به اشاره به سخنی از امام خامنه ای در خصوص اردوهای جهادی، گفت: اردوهای جهادی خیلی قیمت دارد و ارزش دارد. در اردو ها، رفتار شما به طور طبیعی منتقل می شود و این باعث رشد در سطح کشور می شود.

,

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: فرض کنید تعداد زیادی گروه های جهادی به نقاط مختلف کشور بروند آنگاه این رویکرد باعث گسترش  حوزه فعالیت و دامنه مخاطبین، تقویت وجهه و جایگاه گروه های جهادی ، تقویت وجهه تخصصی و مطالبه گری از مسئولین و همچنین جلب مشارکت مسئولین و خیرین و اهالی منطقه می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه