ظریف: گفتگوی خوبی با موگرینی داشتیم
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با موگرینی گفت «کار را برای رسیدن به تضمینها شروع کردیم».[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر از گفتگوهای «خوب» خود با موگرینی داد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد جواد ظریف, وزیر امور خارجه, اتحادیه اروپا , موگرینی ,ظریف افزود: «کار را برای رسیدن به تضمینها شروع کردیم ... دیدار خوب و سازنده ای بود. ما برای گفتگوهای امروز آماده شدیم. ما در مسیر درست برای حرکت رو به جلو هستیم. تا اطمینان حاصل کنیم منافع همه اعضای باقیمانده برجام به ویژه ایران تضمین شود».
,وی در خصوص پیشبینی خود از نتایج رایزنیهای جاری درباره آینده برجام گفت: «خواهیم دید [که چه می شود]».
,ظریف با اشاره به ضرورت اجرای کامل برجام توسط همه طرفها و بهرهمندی ایران از برجام، تأکید کرد که ارائه تضمین برای بهرهمندی ایران از برجام نظر مشترک دو طرف هست.
,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
ارسال دیدگاه