مدیرکلی که به خودش نامه نوشت +عکس

مدیرکلی که به خودش نامه نوشت +عکس
در بخشی از این نامه تقاضای 100 میلیون تومان اعتبار برای بهبود و افزایش سرانه مصرف آبزیان در شهرستان اهواز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل شیلات خوزستان که همزمان فرماندار(سرپرست) شهرستان اهواز نیز هست با ارسال نامه‌ای به خودش، ضمن تشکر و قدردانی ‌از زحمات خود، خواستار تامین اعتبارپروژه های شیلاتی شهرستان اهواز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در بخشی از این نامه تقاضای 100 میلیون تومان اعتبار برای بهبود و افزایش سرانه مصرف آبزیاندر شهرستان اهواز شده است.

 

,


در بخشی از این نامه تقاضای 100 میلیون تومان اعتبار برای بهبود و افزایش سرانه مصرف آبزیاندر شهرستان اهواز شده است.

,
,

 

,

, ,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه