روایت رسایی از دیدارش با صالحی +عکس

روایت رسایی از دیدارش با صالحی +عکس
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره دیدارش با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در کانال تلگرامی خود نوشت:
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رسایی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره دیدارش با علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در کانال تلگرامی خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز تو نماز اقای صالحی رو دیدم
گفتم:پیش اقای حسینیان بودم، ذکر خیرتون بود، این روزا دنبالتون میگردن
اقای صالحی گفتند:آقای حسینیان چه میکنن
گفتم: مدتیه زدن توکار بتن ریزی
هردو خندیدیم

,
,
,
,
,

 

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه