۱۰ کارت زرد در روز نخست هفته اول لیگ برتر
نخستین روز از بازی های هفته اول لیگ برتر با ۱۰ کارت زرد داشت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اولین روز از بازیهای هفته نخست لیگ برتر که با پیروزی سایپا، ذوب آهن، فولاد و پرسپولیس پایان یافت، ۱۰ کارت زرد به ثبت رسید که در نوع خودش جالب توجه است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,در بازی سایپا و سپیدرود رشت داور ۳ کارت زرد به بازیکنان نشان داد؛ حسین کعبی و امید سام کن از سپید رود رشت و ساموئل سارفو از سایپا کارت زرد گرفتند.
,در بازی فولاد و پارس جنوبی، سینا مریدی و عبدالله کرمی از فولاد و عماد میر جوان از پارس جنوبی جم کارت زرد گرفتند.
,و در نهایت در بازی پرسپولیس و پدیده مشهد، سید جلال حسینی، علی علیپور، کمال کامیابی نیا و احمد نوراللهی همگی از پرسپولیس کارت زرد دریافت کردند.
,انتهای پیام
]
ارسال دیدگاه