نعمتی: در قهرمانی هت‌تریک می‌کنیم

نعمتی: در قهرمانی هت‌تریک می‌کنیم
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که با گرفتن یک نتیجه خوب در زمین الدحیل بتوانند این تیم را در تهران شکست دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر امروز یکی از بازی‌های خوب پرسپولیس را دیدیم. متاسفانه کمال کامیابی‌نیا را در دقایق ابتدایی از دست دادیم. اما شیوه بازی‌مان تغییر نکرد و توانستیم خوب بازی کنیم و به گل‌ هم برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او درباره آمادگی این روزهای خودش گفت: خدا را شکر می‌کنم. این زحمت همه بازیکنان و کادر فنی است. شرایط بدنی خوبی داریم و امیدوارم که هفته‌های آینده هم این شرایط ادامه داشته باشد. ما بازیکنان خوبی از دست دادیم اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. همین گونه ادامه می‌دهیم تا در قهرمانی هت‌تریک کنیم و در آسیا هم موفق شویم.

,

نعمتی درباره جابه‌جایی پستش به خاطر مصدومیت کمال هم گفت: من هم در پست مهاجم و هم در پست هافبک بازی کرده‌ام. مهم نیست من کجا بازی می‌کنم فقط شرایط تیم اهمیت دارد.

,

او در مورد بازی با الدحیل هم بیان کرد: ان‌شاءالله در زمین حریف نتیجه خوبی بگیریم. ما در تهران می‌توانیم آن‌ها را شکست دهیم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه