«بطحایی» به مجلس میآید
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون خبر داد و اظهار داشت: براساس برنامه ریزیهای انجام شده قرار است وزیر آموزش و پرورش در جلسه عصر امروز (سهشنبه ۱۶ مرداد) این کمیسیون حضور یابد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,وی با بیان اینکه هر سال در زمان نزدیک شدن به فصل آغاز بازگشایی مدارس وزیر آموزش و پرورش برای بررسی وضعیت مدارس در کمیسیون حاضر میشود، افزود: در این جلسه درباره برنامههای آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس، وضعیت نیروی انسانی و همچنین مشکلات و چالشهای پیشروی این وزارتخانه بحث و تبادل نظر میشود.
,سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در این جلسه سوالات نمایندگان به ویژه در زمینه ثبتنام دانشآموزان نیز مطرح میشود.
,میرزاده یادآور شد: هفته گذشته نیز منصور غلامی وزیرعلوم به منظور بررسی وضعیت و بازگشایی دانشگاهها، وضعیت ثبتنامها و همچنین وضعیت نیروهای انسانی در جلسه کمیسیون حضور یافت.
,,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه