احمدی: برای کیمیا آرزوی سلامتی دارم

احمدی: برای کیمیا آرزوی سلامتی دارم
پرچمدار کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: آنچه مهم است سلامتی کیمیا علیزاده عزیز، سربلندی کاروان ورزشی ایران و موفقیت قهرمانان کشورمان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی است و خوشحالم امروز به عنوان یک مادر ورزشکار این افتخار بزرگ به من رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهه احمدی ملی پوش تیراندازی ایران تصریح کرد: در ابتدا جا دارد از حمایت های وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، معاونت امور بانوان وزارت ورزش و به ویژه از علی دادگر به عنوان رییس فدراسیون تیراندازی تقدیر و تشکر کنم و امروز خوشحالم به عنوان مادری قهرمان، مسئولیت پرچمداری کاروان ورزشی ایران نیز به من سپرده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: در تمام این سال‌ها با سختی ها و شادی های بسیار کار و تلاش کردم، وظیفه یک مادر بسیار سخت است و اگر این وظیفه با قهرمانی نیز همراه باشد کار به مراتب سخت‌تر هم می شود. من امروز به عنوان یک مادر، یک بانوی ورزشکار و پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی می‌روم تا به همه بانوان کشورم این حقیقت را نشان دهم که در هر شرایطی می‌توان ورزش کرد و قهرمان شد و امیدوارم در پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا کاروان ورزشی ایران با دست پر به میهن باز گردد.

الهه به خاطرات خوب با کیمیا علیزاده اشاره کرد و گفت: پرچمداری بازی‌های آسیایی حق مسلم کیمیای عزیز بود، او قهرمان بزرگی است و مدال ارزشمند المپیک را دارد و سد شکن بانوان ایران در رقابت های المپیک است.

پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: خداوند متعال را شاکر هستم و تمام موفقیت‌های من مرهون توجه و کمک‌های فراوان پدرم و حمایت‌های صمیمانه و صبوری‌های همسرم بوده است. مادر و فرزندم نیز در این راه سخت همواره در کنار من بودند و از همین جا دست همه آنها را می بوسم.

الهه احمدی با تقدیر از اعتمادی که ورزش ایران به بانوان قهرمان دارد گفت : از نگاه بلند و حمایت های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و دکتر محمدیان معاونت امور بانوان وزارت ورزش کمال تشکر را دارم و انشاالله با کسب مدال طلا بتوانم نام کشورم را سرافراز کنم.

انتهای پیام

,

وی ادامه داد: در تمام این سال‌ها با سختی ها و شادی های بسیار کار و تلاش کردم، وظیفه یک مادر بسیار سخت است و اگر این وظیفه با قهرمانی نیز همراه باشد کار به مراتب سخت‌تر هم می شود. من امروز به عنوان یک مادر، یک بانوی ورزشکار و پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی می‌روم تا به همه بانوان کشورم این حقیقت را نشان دهم که در هر شرایطی می‌توان ورزش کرد و قهرمان شد و امیدوارم در پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا کاروان ورزشی ایران با دست پر به میهن باز گردد.

,

الهه به خاطرات خوب با کیمیا علیزاده اشاره کرد و گفت: پرچمداری بازی‌های آسیایی حق مسلم کیمیای عزیز بود، او قهرمان بزرگی است و مدال ارزشمند المپیک را دارد و سد شکن بانوان ایران در رقابت های المپیک است.

,

پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: خداوند متعال را شاکر هستم و تمام موفقیت‌های من مرهون توجه و کمک‌های فراوان پدرم و حمایت‌های صمیمانه و صبوری‌های همسرم بوده است. مادر و فرزندم نیز در این راه سخت همواره در کنار من بودند و از همین جا دست همه آنها را می بوسم.

,

الهه احمدی با تقدیر از اعتمادی که ورزش ایران به بانوان قهرمان دارد گفت : از نگاه بلند و حمایت های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و دکتر محمدیان معاونت امور بانوان وزارت ورزش کمال تشکر را دارم و انشاالله با کسب مدال طلا بتوانم نام کشورم را سرافراز کنم.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه