سلطانیمهر: در ۲ بازی بعدی جبران میکنیم
هافبک تیم فوتبال امید، گفت: برای شروع بازیها تساوی نتیجه بدی نبود و در ۲ بازی بعدی این نتیجه را جبران میکنیم.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سلطانیمهر در پایان دیدار ایران و عربستان، گفت: خدا را شکر توانستیم در بازی اول به تساوی برسیم، نتیجه بدی نبود. در بازی با کره شمالی و میانمار این نتیجه را جبران میکنیم. ۲ بازی باقیمانده و انشاءالله به مرحله بعد صعود میکنیم.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در مورد اینکه آیا از این تساوی راضی است، خاطرنشان کرد: برای شروع بد نبود. یک مقدار بدشانس بودیم و انشاءالله میتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
* محمد مسلمیپور در مورد بازی امروز گفت: بازی خوبی بود.در ادامه رفته رفته بهتر شدیم و فشار زیادی به حریف آوردیم. در اواخر بازی را دستمان گرفتیم و توانستیم به تساوی برسیم.
,
وی در مورد اینکه آیا از این تساوی راضی است، خاطرنشان کرد: برای شروع بد نبود. یک مقدار بدشانس بودیم و انشاءالله میتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.
,
* محمد مسلمیپور در مورد بازی امروز گفت: بازی خوبی بود.در ادامه رفته رفته بهتر شدیم و فشار زیادی به حریف آوردیم. در اواخر بازی را دستمان گرفتیم و توانستیم به تساوی برسیم.
,
منبع: فارس
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه