یزدی: تیم خوبی جمع کرده‌ایم

یزدی: تیم خوبی جمع کرده‌ایم
سرمربی تیم استقلال خوزستان می‌گوید تیمش می‌تواند در لیگ هجدهم عملکرد خوبی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش یزدی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که در آبادان هستم. اینجا خواستگاه فوتبال است و فوتبالیست‌های بزرگی در اینجا فوتبال بازی می‌کردند. یک تشکری هم باید از کارخانه گروه ملی کنم که توانستند برخی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و پیگیر کارهای تیم هستند. ما بعد از سه هفته و با وجود مشکلاتی که داشتیم توانستیم تیم جوان و خوبی را جمع کنیم و در مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کنیم. این جوانان پتانسیل خوبی دارند و با حضور بازیکنان باتجربه می‌شود که در لیگ هجدهم عملکرد خوبی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه