خطر محرومیت بیخ گوش ۳ بازیکن استقلال

خطر محرومیت بیخ گوش ۳ بازیکن استقلال
خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری، ۳ بازیکن استقلال هستند که اگر در بازی رفت با السد از داور کارت زرد دریافت کنند نمی‌توانند در بازی برگشت برای استقلال به میدان بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ۳ بازیکن استقلال در خطر محرومیت از بازی برگشت مقابل السد قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم فوتبال استقلال تهران قرار است در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه (۵ شهریور) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم السد قطر برود.

در این بازی ۳ بازیکن تیم استقلال در خطر محرومیت از بازی برگشت تیم‌شان هستند و یک اشتباه ممکن است آن‌ها را از بازی برگشت در قطر محروم کند.

خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری، ۳ بازیکن استقلال هستند که اگر در بازی رفت با السد از داور کارت زرد دریافت کنند نمی‌توانند در بازی برگشت برای استقلال به میدان بروند.

,

تیم فوتبال استقلال تهران قرار است در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در بازی رفت ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه (۵ شهریور) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم السد قطر برود.

,

در این بازی ۳ بازیکن تیم استقلال در خطر محرومیت از بازی برگشت تیم‌شان هستند و یک اشتباه ممکن است آن‌ها را از بازی برگشت در قطر محروم کند.

,

خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و فرشید باقری، ۳ بازیکن استقلال هستند که اگر در بازی رفت با السد از داور کارت زرد دریافت کنند نمی‌توانند در بازی برگشت برای استقلال به میدان بروند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه