حمیده عباسعلی برنز گرفت

حمیده عباسعلی برنز گرفت
کاراته کای سنگین وزن تیم بانوان ایران با برتری مقابل نماینده ویتنام به نشان برنز دست پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر از اندونزی، حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم در دیدار رده بندی «تای هنگ آنه» از ویتنام را ۳ بر صفر از پیش رو برداشت و به نشان برنز دست پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهر,

عباسعلی امروز دور نخست نماینده ازبکستان را 7 بر صفر شکست داد و سپس برابر  «آیومی» از ژاپن  2 بر یک  نتیجه را واگذار کرد و به برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده ویتنام می رود.

تیم کاراته کشورمان امروز دو نماینده داشت، که سجاد کنج زاده هم راهی مبارزه نهایی شده است. 
,

عباسعلی امروز دور نخست نماینده ازبکستان را 7 بر صفر شکست داد و سپس برابر  «آیومی» از ژاپن  2 بر یک  نتیجه را واگذار کرد و به برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده ویتنام می رود.

تیم کاراته کشورمان امروز دو نماینده داشت، که سجاد کنج زاده هم راهی مبارزه نهایی شده است. 
,

عباسعلی امروز دور نخست نماینده ازبکستان را 7 بر صفر شکست داد و سپس برابر  «آیومی» از ژاپن  2 بر یک  نتیجه را واگذار کرد و به برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده ویتنام می رود.

,
تیم کاراته کشورمان امروز دو نماینده داشت، که سجاد کنج زاده هم راهی مبارزه نهایی شده است. 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه