تبریک لاریجانی به ورزشکاران بازیهای آسیایی
رئیس مجلس شورای اسلامی موفقیت ورزشکاران کشورمان را در بازیهای آسیایی تبریک گفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رئیس مجلس شورای اسلامی موفقیت ورزشکاران کشورمان را در بازیهای آسیایی تبریک گفت.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در پیام علی لاریجانی آمده است:
,
«بسم الله الرحمن الرحیم
,
عرصه رقابتهای ورزشی بینالمللی و جهانی فرصتی برای نزدیکی ملتها و تقویت روحیه دوستی، مهربانی و آشنایی آنان با یکدیگر میباشد که بدون شک این امر از اهداف اصلی ورزش و تربیت بدنی است.
,
بازیهای المپیک آسیایی که با حضور ورزشکاران قاره کهن و بزرگ در طول چند هفته گذشته انجام شد، باعث گردید تا مردم این کشورها بدور از هرگونه تفاوت و تقابل و اختلاف رنگ و نژاد و زبان گردهم آمده و با انجام رقابتهای سالم ورزشی جلوههایی از تعامل، همدلی و تلاش در رسیدن به نقطه پیروزی را به نمایش بگذارند.
,
ورزشکاران دلاور کشورمان شامل زنان و مردان قهرمان به تلاش و کوشش و هنرآفرینی در این رقابتها پرداختند و با قدرتمندی به مصاف حریفان و رقیبان رفتند و توانستند نتایج درخشان و در خور ملت ایران را بویژه در نتایج تیمی در کبدی ، والیبال ، بسکتبال، واترپلو و کشتی به دست آورند.
,
همچنین افتخار آفرینی در سایر رشتهها بویژه ووشو،کاراته،تکواندو، دوومیدانی،وزنهبرداری،تنیس روی میز و صخره نوردی باعث شادی و شعف مردم گردید .
,
در این دوره شاهد هنرنمایی و افتخارآفرینی کاروان ورزشی کشورمان و به ویژه در بخش بانوان قهرمان بودیم که توانستند در برخی رشتهها برای اولین بار در طول تاریخ ورزشی به مدال های ارزشمند دست یابند که این امر بیانگر قدرت و صلابت شیرزنان ایران در عرصه رقابتهای ورزشی میباشد.
,
همچنین کسب مجموع مدالهای ورزشکاران کشورمان بیسابقه بود و توانستند ارمغان شایستهای را برای ملت ایران به همراه بیاورند.
,
اینجانب ضمن عرض تبریک و خداقوت به تمامی ورزشکاران، مربیان و دیگر اعضای کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابتهای المپیک آسیایی جاکارتا و به ملت شریف ایران، امیدوارم همواره شاهد افتخارآفرینی جوانان کشورمان در عرصه بینالمللی باشیم.
,
علی لاریجانی
,
رئیس مجلس شورای اسلامی»
]
ارسال دیدگاه