کیمیا علیزاده زیر تیغ رفت

کیمیا علیزاده زیر تیغ رفت
جراحی زانوی مصدوم بانوی ملی‌پوش تکواندوی ایران با موفقیت انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز (شنبه) زانوی مصدوم کیمیا علیزاده توسط دکتر کیهانی جراحیشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با ابراز رضایت از عمل جراحی کیما علیزاده اظهار داشت: خداراشکر عمل جراحی کیمیا با موفقیت انجام شده و دکتر کیهانی نیز از شرایط او ابراز رضایت کرده است. قرار است کیمیا فردا از بیمارستان مرخص شود.

,

زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با ابراز رضایت از عمل جراحی کیما علیزاده اظهار داشت: خداراشکر عمل جراحی کیمیا با موفقیت انجام شده و دکتر کیهانی نیز از شرایط او ابراز رضایت کرده است. قرار است کیمیا فردا از بیمارستان مرخص شود.

,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه