زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با ابراز رضایت از عمل جراحی کیما علیزاده اظهار داشت: خداراشکر عمل جراحی کیمیا با موفقیت انجام شده و دکتر کیهانی نیز از شرایط او ابراز رضایت کرده است. قرار است کیمیا فردا از بیمارستان مرخص شود.
کیمیا علیزاده زیر تیغ رفت
جراحی زانوی مصدوم بانوی ملیپوش تکواندوی ایران با موفقیت انجام شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز (شنبه) زانوی مصدوم کیمیا علیزاده توسط دکتر کیهانی جراحیشد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,زهرا سروی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو با ابراز رضایت از عمل جراحی کیما علیزاده اظهار داشت: خداراشکر عمل جراحی کیمیا با موفقیت انجام شده و دکتر کیهانی نیز از شرایط او ابراز رضایت کرده است. قرار است کیمیا فردا از بیمارستان مرخص شود.
,
منبع: تسنیم
]
ارسال دیدگاه