کیمیا علیزاده زیر تیغ جراحی
بانوی تکواندو کار کشورمان زانوی خود را جراحی کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیمیا علیزاده، بانوی تکواندو کار کشورمان که پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی جاکارتا دچار پارگی رباط صلیبی شد، پس از خوابیدن ورم زانویش امروز جراحی کرد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی باید چند ماهی دور از میادین باشد و قادر به انجام حرکات ورزشی نخواهد بود.
,
منبع: خبرگزاری ایلنا
]
ارسال دیدگاه