کمیته انضباطی ذوب‌آهن را جریمه کرد

کمیته انضباطی ذوب‌آهن را جریمه کرد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پدیده خراسان صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ذوب آهن و پدیده مشهد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال برگزار شد و از سوی مجید زادرحیم، پزشک تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر ورود غیرمجاز به زمین بازی که موجب اخراجش شد، صورت گرفت. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
ذوب آهن اصفهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داوران در پایان مسابقه به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین این تیم به دلیل اعتراض تعدادی از بازیکنان و کادر فنی به تصمیم داور بعد از پایان بازی، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. (آرای فوق قطعی است)
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه